Esküvői DJ – Szilágyi László
A buli, amiről mindenki beszélni fog
„Egy jó esküvői buli nem csak a jó zenékről szól. Szól a tökéletes hangzásról, a hangulatfényekről, a megfelelő időzítésről és arról a képességről, hogy olvasni tudjunk a közönség rezdüléseiben. Célom, hogy a ti násznépetek is egy emberként táncoljon, a rock’n’roll-tól a legfrissebb slágerekig.”
Csúcskategóriás hang- és fénytechnikával dolgozom, és a zenei repertoáromat folyamatosan frissítem. A közös tervezés során átbeszéljük a kedvenc és a tiltólistás dalokat is, hogy a zenei aláfestés teljes mértékben a ti stílusotokat tükrözze.
Gyakori Kérdések a DJ Szolgáltatásról
Az esküvői DJ legfontosabb feladata, hogy az este hangulatfelelőseként egy felejthetetlen bulit varázsoljon, ahol minden korosztály jól érzi magát. Ez sokkal több, mint zenelejátszás: a DJ „olvassa a közönséget”, figyeli a táncparkett lüktetését, és a megfelelő pillanatban váltogatja a zenei stílusokat, hogy a hangulat folyamatosan a tetőfokán maradjon. Emellett ő koordinálja a zenei aláfestést a fontos eseményekhez (pl. nyitótánc, tortavágás) és együttműködik a ceremóniamesterrel a zökkenőmentes lebonyolítás érdekében.
A legnagyobb előny a zenei sokszínűség és a végtelen repertoár. Míg egy zenekar a saját stílusában, korlátozott számú dalt ad elő feldolgozásban, a DJ az eredeti előadóktól, eredeti hangzásban tud lejátszani szinte bármit, a 60-as évek rock and rolljától a legfrissebb slágereken át a klasszikus mulatósig. Ez garantálja, hogy a legkülönfélébb zenei ízlésű násznép minden tagja táncra perdüljön.
Bár a technológia sokat fejlődött, egy Spotify lista nem képes helyettesíteni egy profi DJ-t. A DJ nem csak dalokat játszik le, hanem egymásba mixeli őket, így nincsenek kínos szünetek a számok között. A legfontosabb, hogy élőben reagál a hangulatra: ha látja, hogy egy stílus nem működik, azonnal vált, és teljesíti a vendégek kéréseit, fenntartva a buli lendületét. Ezen felül a professzionális hang- és fénytechnika minőségét egy laptop és egy bérelt hangfal sosem fogja tudni biztosítani.
Az együttműködés egy kötelezettségmentes, ingyenes, személyes vagy online találkozóval kezdődik, ahol átbeszéljük az elképzeléseiteket. A foglalást követően átbeszéljük a programelemekhez kapcsolódó zenei és technikai igényeket, egy online zenei felületen pl. Spotify állíthatjátok össze a kedvenc dalaitok listáját és a tiltólistát. Folyamatosan kapcsolatban maradunk, és az esküvő előtt egyeztetünk a helyszínnel és a többi szolgáltatóval is. A nagy napon jóval a vendégek érkezése előtt telepítjük a technikát, és egészen a buli végéig gondoskodunk a zenéről.
Abszolút! A célom, hogy a ti és a vendégeitek ízlésének megfelelő zenét szolgáltassunk. Repertoárunk több százezer dalból áll, lefedve minden stílust és korszakot. A közös tervezés során összeállítjuk a „mindenképpen hallani szeretnénk” és a „semmiképpen ne” listákat. Az este folyamán pedig természetesen a vendégek kéréseit is szívesen teljesítem, figyelembe véve a buli aktuális hangulatát.
Igen, a teljes körű élmény érdekében számos extra szolgáltatást kínálok. A legnépszerűbbek a polgári szertartás professzionális hangosítása (külön hangrendszerrel és mikrofonokkal), a helyszín hangulatvilágítása (dekorációs falfestés), valamint a nyitótánchoz igényelhető „tánc a fellegekben” szárazjég effekt vagy a látványos hideg szikragépek.
Egy tapasztalt, főállású esküvői DJ díja 2025-ben átlagosan 150 000 és 360 000 Ft között mozog egy teljes estére. Az ár függ a DJ tapasztalatától, a helyszín távolságától és a megrendelt extra technikai szolgáltatásoktól (pl. extra fények, füstgép).
Az árajánlatom minden esetben tartalmazza a személyes konzultációkat, a közös zenei tervezést, a teljes professzionális hang- és alap fénytechnikát, az útiköltséget (megadott körzeten belül), valamint a teljes körű rendelkezésre állást az esküvő napján, a vendégvárástól a buli végéig. Nincsenek rejtett költségek, minden szolgáltatást szerződésben rögzítünk.
A profi DJ díja egy befektetés a buli sikerébe. Az ár mögött egy több millió forint értékű, megbízható technikai park áll, amely garantálja a kiváló hangzást és a problémamentes estét. Emellett a több száz esküvőn szerzett tapasztalat, a zenei felkészültség, a jogtiszta működés és az a képesség, hogy bármilyen váratlan helyzetet kezelni tudunk, mind a szolgáltatás részét képezik. Egy olcsóbb, tapasztalatlan szolgáltatóval kockáztatjátok az este hangulatát, ami az esküvő egyik legfontosabb eleme.
Kizárólag csúcskategóriás, nemzetközileg elismert márkák (pl. Pioneer, Electro Voice, Turbosound Sennheiser) eszközeivel dolgozunk, amelyek megbízhatóságot és kiváló minőséget garantálnak. A legfontosabb elemekből (pl. lejátszó, keverő, kábelek) mindig tartok magamnál tartalékot, így egy esetleges technikai hiba esetén is másodperceken belül folytatódhat a buli, anélkül, hogy abból bármit is észrevennétek.
Ez a profizmus egyik kulcsa. A modern hangtechnikánk lehetővé teszi, hogy a hangnyomást a tánctérre koncentráljuk, így ott energikus és telt hangzást biztosítunk, míg a távolabbi asztaloknál a vendégek kellemes hangerő mellett tudnak beszélgetni. A vacsora alatt diszkrét háttérzenét játszunk, és a hangerőt mindig az este dinamikájához igazítom.
Természetesen. Az esküvő csapatmunka. Az este folyamán szorosan együttműködöm a ceremóniamesterrel, hogy a fontos programpontok (pl. torta, menyasszonytánc) a megfelelő zenei aláfestéssel, a legjobbkor történjenek. Egyeztetünk a fotóssal és videóssal is, hogy a látványtechnika (fények, füst) segítse, ne pedig nehezítse a munkájukat, így garantálva a tökéletes végeredményt.
A legnépszerűbb főszezoni (május-szeptember) szombati dátumok általában már 1-1,5 évvel az esküvő előtt betelnek. Ha biztosra szeretnétek menni, érdemes a dátum és a helyszín lefoglalása után minél hamarabb felvenni velem a kapcsolatot.
Töltsétek ki a weboldalunkon található ajánlatkérő űrlapot, vagy írjatok egy e-mailt az esküvőtök legfontosabb adataival. 24 órán belül válaszolunk egy személyre szabott árajánlattal, és egyeztetünk egy ingyenes, kötetlen találkozót. A dátumot a szerződéskötéssel és a foglaló befizetésével tudjátok hivatalosan rögzíteni.
Igen, a professzionális és megbízható együttműködés alapja a részletes megbízási szerződés, amely mindkettőnk számára garanciát jelent. A foglalás a szerződés aláírásával és a foglaló (jellemzően a teljes díj 20%-a) befizetésével válik hivatalossá. Ez a bevett gyakorlat a megbízható esküvői szolgáltatók körében, ami biztosítja számotokra, hogy a lefoglalt napon biztosan ott leszünk.